Min vecka

I tisdags var jag hos frissan.. Gjorde lite mörka slingor, så nu är jag inte jätte ljushuve!! Skulle kunnat visa er en bild om det inte vore för att håret är som en stor kocka i huvet som jag måste ta tag i när jag orkar..
hade sett fram mot den här veckan massor, vaknar upp på onsdagen med feber, spränghuvudvärk och ont i halsen! Sen blev det bara värre, ont i kroppen, kräkatacker, högre feber, ondare i halsen.. Så har typ legat på soffan sen dess, Levis har fått umgåtts med sin pappie de senaste dagarna, det är inte lätt att gå omkring med en 8 kilos klimp när man knappt själv orkar gå på toan.. Som tur är trivs Levis med Pappi och har varit helnöjd!

Det blir aldrig som man tänkt sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback