Mimmi mos snart mammi

Snart kommer Mimmi hit och vi ska fota lite bebismage! Så roligt att fota, hoppas vi får till några fina bilder! Jag tog ju aldrig några seriöst fina bilder när jag var gravid, det hann vi inte med, får bli nästa gång! Levis kom ju när jag var v.37+4. Nu är mimmi i v.37 och det får en att tänka så mycket på ens egen graviditet och framför allt förlossningen.
Har ju fungderat och funderat vad det är som ligger där inne och gömmer sig i Mimmis mage, men nu har jag bestämt mig. Såg på hennes blogg idag en bild på magen och nu vet jag att det är en tjej. Måste skriva det här så att jag kan säga att jag hade rätt sen! Hihi

Här inne låg Levis och gömde sig
v.37


Här hade jag fått bedövning och var så pigg och glá.
Klockan är tio i åtta och levis kom 12.13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback