Helgen

Igår bjöd mamma till tjejkväll.. Trevlig som alltid! Levis och Albin fick också vara med på ett hörn :) faster, linda, mimmi, carina, jana var det som festade till det lite!! mys nu när man kan få ta sig ett glas eller två! Det är så roligt nu att alla bi från den yngre generationen snart är mammor, nu är det bara mimmi mos kvar! Detta år var det du som fick gå omkring och vanka, haha!! Första året vi hade tjejkväll var det linda som var gravid med jakob och sen var det min tur ;) så roligt det är med alla fina barn!!

Imorse åkte vi iväg för att fynda lite på klädbytardagen.. Hittade lite prisvärda grejer iaf:) efter det blev det fika hos Ann-Sofie, mys det! Sen har jag och Levis varit hemma och myst.. Han är så rar och glad den lille grabben. Pappie är på rallymupp sm och snoppar sig! Har faktiskt varit skönt att bara få vara själv.. Trodde aldrig dom orden skulle komma från min mun, jag som hatar att vara själv och alltid vill ha rörelse runt mig!
Kååånstigt va?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback