Saturday im in love

Fasen vad irriterad jag blir på att blogga från iphonen, funkar ju fasen aldrig, står bara att det inte går att ladda upp inlägget! Bajs Lördag idag, så himla skönt! Själv fick jag sovmorgon till kl. 9. Magnus och Levis var uppe kl.6!! Sen åkte Magnus och köpte nybakad bröd som vi mumsade i oss till frukost! Älskar denna lördag :) Sen har vi varit och handlat lite, Adam, Alex, Colin och Lizette kommer hit ikväll, tänkte bjuda på räkcoctail till förrätt och huvudrätten blir grillad älgfilé och fläskfilé! Smarrigt hoppas jag! Just nu tar Magnus och Levis en tupplur och jag har mojjsat i massor hårfärg i skallen, ahh kommer säkert bli asdåligt och sen säger man jämt att man aldrig mer ska färga håret hemma, attd et är bättre att gå till frisören! Men men vi får väl se om det blir bra :) Ha en bra Lördag allihop <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback