Levis rum

Blev så himla nöjd med tavlorna jag beställde till Levis rum. Just nu är jag inte i en fixar och trixar period känns det som. Imorgon ska jag och hämta upp ett fynd som jag gjort på blocket.
Får visa vad det är när jag är klar, ska ju självklart målas vitt! Men hoppas det kommer bli fin fint!!
Ikväll ska det bakas, snickerskakor står på beställningen från Magnus arbetskamrater, får se vad vi med hittar på i bakväg!
Imorgon ska jag och muttie på loppisrunda, hoppas man kan fynda nåt fint! och så ska vi återigen göra ett försök att fixa mammas naglar :)








Kommentarer
Postat av: Angelina Rosales Stenbäck

Hej Anna! Livet som mor, vist e det underbart... Nalah är snart 8månader, följ gärna med på bloggen...

Den tavlan du har i mitten med den långa fina texten, var juh helt fantastiskt skrivet!! <3

2011-10-30 @ 10:49:29
URL: http://minnalah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback