ny vecka

Ny vecka, nya möjligheter! I förra veckan var det fullt upp, ikea besök med Johanna och Matilda, en sväng på maxi med alex, stan med muttie, tacos och idol mys hos Mimmi och Johan, vi hejade på Magnus när han körde rally, myskväll med Bonnie, heldags shopping med Magnus och Levis, öppna förskolan, vi lyckades även låsa ut oss en av dagarna :/ det var inte så kuligt kan jag säga, där stod vi, jag och Levis utan mobil, hemnycklar och bilnycklar, tur att man har en snäll granne som vi fick vara hos och låna telefonen av i väntan på att magnus skyndade sig hem för att låsa upp till oss!!
Idag har jag och Levis varit hemma, tvättat, fixat med mat och haft besök av Mormor, morfar, sandra, linnea och robin!! Ikväll ska vi försöka måla Levis händer och fötter och göra fina avtryck, sen blir det fika hos fam. Snövels!! Fullt ös :)
Måste säga att jag gillar Livis fin fina nattrutiner, sover från 21.00-09.00, är självklart uppe och äter däremellan men somnar "oftast" om direkt!!

puss och kram från oss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback