Inte igår

Hundra år sen jag skrev nåt, haha.. Sitter ju aldrig vid den här dumburken länge sen man skaffade sig en iphone.. Så dumt att jag inte kan blogga från den :(
Hänt en del har det ju gjort, jag har slutat jobba.. Kändes väldigt vemodigt för man är ju så van att alltid vara på jobbet, men nu är det hemmafru som gäller för lilla mig :)
Känns som att dagarna rullar på fort som bara den..
Senaste tre dagarna har vi varit i västervik, stackars Magnus, han ska aldrig mer campa med mig när jag är i sjunde månaden, haha..! Jobbigt var det allt och inte nog med det så blev jag sjuk sista dagen, så nu är jag hemma igen och jag har aldrig älskat mitt hem så mycket som jag gör nu..
Usch och blä feber och svullna, vitprickiga mandlar är inte fint!

Jag har verkligen fina arbetskamrater <3


Fick ett fint blomsterarrangemang och fint doftljus. På kortet stod det: "kommer sakna dig bästa Anna", jag tjöt floder!! Av gulliga Karine fick jag även en babybody set som var urgulligt, måste visa bilder sen!!
Hade verkligen inte förväntat mig


Frukostmys på landet


Muttie och jag bullbakar






ut med båten och tog ett kvällsdopp i fina solnedgången


Magnus och jag håller på att göra iordning i lillens rum, här skruvas det ihop en skötbädd.
Måste visa er bilder sen, har köpt så mycket gulligt :)


Fiina


Bilder från västervik

















Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Fina bilder!! Måste ses snart!!

2011-07-29 @ 22:53:31
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket:) ja det måste vi boka!!! Kram på dig

2011-07-30 @ 15:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback