2010

Tänkte lite på det år som gått och tänkte att det inte hänt så mycket, men så kollade jag igenom bloggen och lite hade ju hänt ändå!!

Mitt år 2010

Thailand 5 Januari i 3 veckor, något av det härligaste jag gjort i mitt liv



Nagelterapeututbildningen, att jag verkligen tog tag i det är jag stolt över


Påskpressent av Moosen :)


Hade världens underbarste Midsommar




Öland


Köpet av lägenheten









Massor mysiga middagar samt tokroliga utgångar har också varit mitt 2010 och andra härliga saker!! Sen vet jag att 2011 kommer bli ett ännu bättre år !!


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Det var inte dåligt vad du hunnit med på ett år!! O snart åker ni till thailand igen och njuter!! Ta hem lite värme o sol till mig då!! Kram

2011-01-05 @ 10:56:12
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej igen!

Jag har ingen aning om hur det fungerar med kommentarer, men jag gjorde en i ett tidigare inlägg iaf, men visste inte om du kan se den eftersom det är ett äldre inlägg..så jag skriver här med=)



Kom av en slump in på din blogg, när jag sökte på golv..!

Vi funderar på att lägga in samma skeppsgolv som ni, är ni nöjda med valet av golv? Vi planerar att lägga i kök och vardagsrum, vilka är sammanlänkade- tror du att det blir för mkt?? Vore kul o se några fler bilder...



Jättetacksam för svar! =)

2011-01-23 @ 16:18:16
Postat av: Anna

Svar till Helena:

Vi är jättenöjda med vårat skeppsgolv. Det är mycket bra kvalite, lätt att hålla rent osv. Vi har golvet både i våran hall plus sovrummet och klädkammaren.. Tror inte att det blir för mycket, är mycket snyggt!!

Hoppas ni blir nöjda.. Ska lägga ut mera bilder vartefter!



Ledsen för en så sent svar!

/Anna Jigholm

2011-01-29 @ 12:48:48
Postat av: Helena

Tack för svaret!

Roligt att ni är nöjda!

Vore absolut kul att se flera bilder då jag är insnöad på att välja samma golv, har ni köpt det på k-rauta, fiorin?

2011-01-30 @ 21:53:51
Postat av: Anna

Hej helena!!

Japp det är från K-rauta, skitsnyggt!!

Har tyvärr inge bilder just nu, men lovar att lägga upp.. Jag ska åka till thailand i tre veckor nu men får bli någon gång efter det!!

/anna

2011-02-01 @ 20:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback