Måndag

Idag har vi varit på BVC, Levis fick sina första vaccinsprutor och fy vad han skrek! Usch.. Hoppas bara på att han inte blir sjuk nu! Efter det var vi en sväng till mamma där Jakob lekte loss med sina bilar och motorcyklar, han är ju för söt!! Äntligen kom Mimmi och Bonnie hem igår, hoppas att träffa dom nån gång i veckan :) sen ska syster och Jakob komma hit en dag och ta lite bilder! Älskar ju att fota, hoppas det blir några fina bilder på Jakob och han lillesyskon som ligger i magen. På tar om foton så tog vi lite julbilder på Levis igår. Dom blev faktiskt jättebra, Levis skötte sig exemplariskt och log mest hela tiden:)
När jag tittade på bilden i telefon innan jag somnade så blir jag så glad och lycklig. längtade bara efter att han skulle vakna så jag fick ha honom nära! Finns inget som är så underbart som att få vara din mamma lille Levis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback