Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram

Oj vad dagarna rullar på när man går hemma, trodde ärligt talat att jag skulle ha väldigt svårt för det för jag gillar ju inte att bara sitta hemma! I måndags var Mimmi här på morgonen sen kom mamma och pappa hit, jag hjälpte mamma med naglarna, sen var även linda och lille Jakob här.. Igår hölls jag i tvättstugan och tvättade alla bebiskäder, mysigt.. Bakade även muffinsar och lagade mat till bonnie och mig som vi ses moffa i oss! Idag har jag varit en sväng på stan, uträttat lite ärenden och tagit en fika med erik.. Nu håller jag på och bakar bröd :) Imorgon skulle jag träffa rickard en sväng och luncha lite..
Snacka om att dagarna går, vad roligt det är och vad fri man känner sig när man kan göra precis vad man känner för och att man hinner träffa alla man vill :D

Jag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback