Shoping shoping

Åhhh jag är så jäkla shoppingsugen så jag tror jag går åt.. Finns ju så mycket snygga kläder nu till hösten.. Ska fan elda upp vissa kläder, har ju haft samma kläder hela sommaren känns det som.. Vill ha nya snygga kläder och känna sig pigg och fräsch :)
Längtar så tills den lille kommer, inte för att jag kommer bli jättepigg då men är trött på att inte få nåt för att känna sig trött och ofräsch.. Sen känns det nog lite annorlunda och att man vill göra allt för den lille <3

Nu har vi varit sämst på att ta bilder veckovis, blir några veckors glapp ibland..Nu var det ett tag sen jag lade upp nåt :)

v.32

v.36

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej.

Vilken bänkskiva har ni i erat kök ?

Den var så SNYGG !!

Kram Helene.

2011-09-23 @ 20:02:35
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback