1 månad kvar

Jani, nu var det ett tag sen igen, fick lite skäll på fejjan att jag inte uppdaterat någe men datorn har ju varit kaputt och orken kan väl säga inte heller funnits där..

Tänk att idag är det 1månad kvar till bf.. Varit gravid i 8 månader.. ibland känns det som om tiden går jätte sakta och att jag varit gravid typ hela livet och ibland går det rätt så fort!! Det känns som att livet förändras väldigt fort (och man vänjer sig vid det nya livet på 1sekund)
om man tittar på bilder från alla andra sommrar så var man ju typ ute jämt och partajade.. Men kan inte säga att det saknas av mig, men kanske att ta några glas vin i trevligt sällskap kan man sakna ibland men inte vara ute till kl.03 och flänga..

Min vardag nu är att sova 12 timmar och vara vaken 12 om dygnet ungefär.. Idag har varit en riktigt tråkdag och ibland orkar man inget annat än att bara gå till och från soffan och kylskåpet.. Jag som älskar att ha folk omkring mig har varit ensammen hela dagen lång.. Tråkigt..! Men ibland ska man väl vara det också..
Imorgon ska jag en sväng till Bm igen, väga sig (urk) lyssna på hjärtljuden och mäta bebisens tillväxt!

detta har jag styrt med senaste dagarna:

Ätit på hugos

Muttie och pappie

Minikräftskiva hos Adam och Alex, här leker vi lappleken

Alex och Lizette

Varit på landet och sovit och busat med mosters gull. Han är lika söt kl06.20 på morgonen då han väckte moster och sa Heeej!!



Var på Lizettes dop igår, jättefint ordnat med allt.. Dom kan dom där snoppisarna :)

Solnedgång fån Mamma och pappas ballefjong

Kommentarer
Postat av: Alexandra,Colin o Lizette!

vad snäll du är lilla Anna. Hoppas det gick bra på BM, kul att kudden var rosa. Det ända rosa ni har till eran lilla tjej ;) Bra där!!!! Hoppas vi ses snart. Kramar!!! Tack snälla för det fina Lizette fick!!!

2011-08-23 @ 19:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback