Slut, kaput, överkörd

Usch vad jag är tröött.. Står inte ut snart :( Igår var min lediga dag efter en lång jobbhelg, då körde jag naglar från 10-19.30.. Idag har jag jobbat kväll.. imorgon naglar innan jobbet, sen jobbar jag kväll igen.. Jobbar ända tills måndag.. fy, känner mig helt orkeslös.. Är ledig sen på tisdag= not (naglar)
Samtidigt är det jättekul att ha lite kunder som vill komma och det är kul med alla som är nöjda och tycker jag gör ett bra jobb!!!
Men aj aj vad ont jag har efter en heldags arbetande med naglar, Har som en svullnad på höger sida av nacken, stel som en pinne i axlar, ont i ryggslutet..
Inte likt mig att klaga så förbannat, men ibland måste jag bara det!

Fan vad jag vill åka iväg.. Någon som vill följa med?? Behöver semester. Nuuuuu

Bara hålla skenet uppe, får gå och köpa ett packe rosenrot och knapra i mig 100st
                


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Jag tror att du får begränsa dina nagelpass så du orkar med allt!! Man behöver vila lite oxå. Inte jobba jämt på lediga dar! Du jobbar ju heltid på Mathilda så du klarar ju dig ändå!! Säg till när du har tid och ses! Kram

2010-09-29 @ 13:49:16
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja du är så duktig! Men som Ann-Sofie säger du måste vila oxå. Det är viktigt! Ska hjälpa dig lite med anpassning av bordet nästa gång jag kommer ;)

2010-10-01 @ 19:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback