Tack och god natt

Då var även denna jobbhelg avklarad, skönt.. men jobbar imorgon med!! Så är det..
I veckan blir det naglar, mera jobb, frukost med Bonnie, Fredagsmys hos mig förhoppningsvis med lite treligt sällskap, vin och mat, Lördag ska faster firas!!
Tjjhihoo, konstigt nog blir man piggare av att jobba, har inte varit ledig sen den där torsdagen för hmmm säkert 2v sen!
Sen om man råkar få en hel dag ledig, det är då man bryter ihop och kroppen känner av att man är trött..
Bäst att köra på så länge man är piggelin
Nu blir det hopp in i duschen, sen ska jag lägga mig, lovade mig själv att jag skulle lägga mig tidigt ikväll, och jag håller ju alltid vad jag lovat!
Natti

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback