Lite sangria skulle göra susen

Åhhh nu känns det tungt att jobba den andra helgen av tre på raken.. Gjorde ett litet byte så det blev jobb 3 helger i rad.. phhuuee och för att inte tala om är jag inte ledig förrens på torsdag, då blir det min nionde dag..
plus naglar 4 inbokade nästa vecka..

Är även förkyld med som grädde på moset, hade ont i halsen satan i 4 dar och nu rinner bara näsan och ögonen och bihålorna värker, men det är bara att hålla ut, har verkligen inte tid att vara hemma, då ska jag fasen inte kunna stå upp isåfall..!!
Oj vilken tråkigt inlägg, bara tjat om jobb och förkylning, inte likt mig men måste ju få klaga av mig lite någonstanns!!
Var på SATC 2 igår och den var så jävla bra!!Västa är att man saknar serien så himla mycket bara :(

Det tag nog ett tag innan jag kan sitta och njuta av en sangria


Skulle göra vad som helst för att sitta och lulla med ett glas just nu, men det finns varken tid eller ork just nu

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback