Ska det vara så ska det, Allt eller inget

Var trött som bara den när jag kom hem.. Sen jädrans började jag med maten, drog fram draken och damsög, moppa golven, plocka undan, vred på hör musik, drog ur spisen, gjorde rent där, tog bort allt på bänken i köket, gjorde rent, klorinera hela badrummet...

När Magnus kommer innanför dörren studsar jag till musik och rör lite i kastrullerna..
-Går du på något eller? Blev han första kommentar,Hahahahha

Det kan ju vara dummt att ligga på latsidan när jag har den tuffaste veckan på jobbet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Braaa stjärto :) Jobba på mer med städning det tycker Mange säkert är bra. Så slipper ju han att göra något, mer tid till Rallybilen:)När ska vi se då?PUsss

2010-03-24 @ 23:03:04
URL: http://alexandraamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback