Nu blir det av

Den 12/4 smäller det. Då börjar jag min utbildning till Nagelterapeut, jag kommer att använda mig av Akzéntz produkter och bara arbeta med gelé. Efter 4 veckors teori börjar jag min praktik!
I mitt av sommaren blir jag troligtvis klar, om jag klarar av slutprovet.

Ska bli så spännande, trodde aldrig att jag verkligen skulle bestämma mig och göra detta. Känns så kul att se fram emot det här. Det är något jag verkligen verkligen vill göra! Så om ni vill komma till mig när jag gör min praktik, säg bara till så ordnar vi det!

   


                                           



Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Jag vill komma. Har aldrig haft sånna naglar så tänkte passa på när jag inte jobbar. Fint det blev med nya möbler. kram

2010-03-15 @ 15:31:07
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Anonym

brabrabrabra!! :D så himla roligt anna <3

2010-03-16 @ 21:38:05
Postat av: Anonym

det var från moosen ;)

2010-03-16 @ 21:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback