Nu bär det av till svärtinge

Ikväll blir det mys hos Ann-sofie! Ska bli himlans trevligt.. Att det äntligen blir av! Christian är snäll och kommer och hämtar oss här snart! Ska även basta lite, så skönt!
Snart blir det att hälla upp ett litet glas, härlig värre!

Fan vad jag blir galen på att jag inte kan lägga upp bilder som jag sparat på min dator som är från f-book...Usch så irriterande :(
Hade ju valt ut en jättefin bild på mig och Ann-sofie, haha så nu får ni allt visualisera en fin bild av oss :)
Tack och adjö


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Så kul att ni kommer :) Jätte fin bild. Kan det vara från nån fest kanske?? Dom bilderna brukar ju bli fiina!!

2010-03-05 @ 17:50:24
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback