Jao, fullt ös

Fy fasen, nu var helgen över.. Helt död efter denna vecka.. Jobba 7dar av 8 är inte så prisvärt alltid..! Enda dagen jag var ledig var det fullt ös medvetslös, som vanligt...

Skulle träffa josefin vid kl. ett.. Var iväg och handlade innan, sprang upp med alla varor, fick för mig att jag ska fasen åka och köpa nytt matbird och stolar.. Skruvade isäg vårat aptunga köksbord som är i massiv ek.. Hämta upp josefin och tog med henne på en tripp och hämtade upp det nyinköpta bordet, tog en fika.. Åkte hem, sprang upp med attl gamla stolar på vinden och upp och ner i trappen för att hämta dom nya, Haha!!Då fan finns det energi minsann :)
Efter det slängde jag ihop en 3rätters middag, sen kom adam, alix och lille colin... Dagen efter var det delad tur som gällde, sen var det söndag, jobb 8.15-16, och då försov jag mig, inte så konstigt kanske :p.. Vaknade 8.14 och skulle vara på jobbet 8.15.. Men var väl där på en kvart iaf :) Efter det var det dags att bege sig på 2-års kalas, Lille bosken fyllde 2år!!! Känns som om det var igår han fyllde 1år!!
Snacka om att tiden inte räcker till, den bara rinner iväg..
Imorgon är jag ledig och har fasen inget planerat (än så länge iaf) Ska nog ta och självdö i soffan :D

Längtar tills det blir sommar och vi kan lulla ute


Lillplutten 2år, i sommar ska vi busa massor

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Den veckan är hemsk. Har redan ångest. Inte konstigt att du försov dig man måste vila sig på lediga dan fast det är svårt!! kram

2010-03-29 @ 18:51:26
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Anonym

men lulli vilket fint kort du hitta på oss,hhahaha snyggisar! Klart vi ska dra till med en vin kväll snart det suger i tarmi :) Men kanske på långfredan eller skulle ni iväg då? Nu är adi arg på mig för han skurar golven o jag sitter vid datan bäst o hjälpa till annars blir lillsnorre suri ;) Puss

2010-03-29 @ 19:45:15
URL: http://alexandraamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback