Jakob

Fan så nice allt är.. Lille jakob leker här på golvet brevis, han har precis tagit en tupplur och fått i sig lite god gröt!! Snart kommer pullan hem, ska bli en riktig mys fredag idag, känns som om det var länge sen eftersom jag jobbat tre helger i rad, tyvärr åker han iväg imorgonbitti igen :( Får njuta av de små stunderna så länge de varar!!
Just nu känns det som om turen är med mig hela tiden och allt blir som jag vill, Det gillas väldigt mycket, för oftast brukar det vara tvärtom..

Kan man bli mer glad än när man ser honom skratta och hans två riskorn sticker fram??

Mosters Goding



Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Det går bra för moster ser jag :)

2010-06-12 @ 16:05:25
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det gick så bra så :)) :)

2010-06-13 @ 14:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback