Thailand nästa

Har ju verkligen lagt ner det här med bloggandet på ett tag, känner bara att jag inte har haft lust att sitta framför datorn när jag väl är hemma.
Så tänkte på att skriva lite nu eftersom jag är hemma och är sjuker. Men det kom ju som ett brev på posten eftersom vi ska åka imorgon. Har ont i halsen, snorig och skallebank.

Imorgon kl. 06.20 går flyget från arlanda. Är inte nervös ett dugg, känns inte som om vi ska åka. Fattar väl imorgon nör jag kliver på planet.
Hoppas på att uppdatera lite på bloggen där nerifrån. 

                                                Tänk att vi snart är i paradiset


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Trevlig resa!! Saknar att läsa din blogg så börjar blogga igen!! Kram

2010-01-04 @ 14:07:29
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback