Ska försöka sova lite, hmmmmmm

Nu bär det av om några timmar. Klockan är satt på 01:45. Så borde försöka sova lite typ snart, men jag kommer väk inte kunna, Haha!!
Nu känns det att det är nära :D

Nästa gång ni hör något från mig är jag på andra sidan jordklotet och 6timmar efter på klockan.
Magnus blir tokig på mig snart, ska jag ta med några leggings? Någon tröja? nån vårjacka kanske? Det kankse är kallt på kvällen!!?
Anna det är för fan 35 grader varmt.. MoHaha
Men det känns lite underligt att jag snart ska vara i sommarvärme :)
Nu ska jag ge mig, wwiiihhhuuu nu börjar jag bli pigg, det bådar inte gott det här!
Puss och godnatt

                                                   Bye bye lingonpaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback