Nu ar vi har

Flygresan gick bra. 24timmar senare ar vi nu har pa Poseidon Bungalows. Har hunnit med att sola, ata gott och vilat efter langa resan. Vi bor i en liten hydda typ och jag far panik over att alla djur kommer att ata upp mig ikvall nar jag ska sova. Far panik, men det gar nog bra hoppas jag!
Har nyss atit lite pa restaurangen har, Magnus bestallde in en bucket. En full hink med redbull och vodka. Smarrigt >) Redbullen ar mycket godare har an hemma.
Imogon vantas stranden med sol och bad, underbart! Pa kvallen ska vi traffa Anita och hennes karl i Kaho lack, ska bli skont att se ett bekant ansikte.
Nu haller han som ager stallet har pa poseidon att ordna med en tripp till Similand Island. Allt var fullbokat till mars. Sa nu har han ordnat med en annan resebyra som hade plats at oss, sa den 8/1 aker vi dit kl 7.25, Spannande!
Ska lagga upp lite bilder imorgon. Ta hand om er nu alla ni!
Puss och Kram fran oss


Kommentarer
Postat av: Faster

Så härligt ni kommer ha, o du Magnus ta det lugnt med red bull! Älskar er, pussar från Osci boski oxå!jjjjhh nbbbbcxddff (oscar har skrivit)

2010-01-06 @ 13:30:52
Postat av: Ann-sofie

Jasså är Anita från jobbet där oxå? Njut av sol och bad och var försiktig med red bull och vodka.kram

2010-01-06 @ 21:25:36
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback