Härliga söndag

Usch för söndag, speciellt när det är helvetesveckan som börjar :( nu blir det depression, haha, nae kanske inte men helt död brukar jag ju iallafll vara efter den veckan..
Har hur som helst haft en mysig helg, var på dop i lördags och på kvällen var vi hemma hos adam och alex, fick god mat, tiattade på melodifestivalen, och spelade sen kort..! Mycket trevligt..
Denna dag började med panik när jag såg att klockan var 12.30 när jag vaknade till, sen städae jag, gjorde en budapestrulle som vi smockade i oss.. Så har väl den här dagen sett ut.!

Imorgon ska jag och träna hade jag tänkt, spinning och skyrka, johej du!! Haha det blir nog grant, men samtidigt skönt, måste röra lite på mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback