Ommöblerat

Har hänt lite här hemma sen sist, ommöblerat och köpt lite nytt! Känns så sköönt, resultatet blev jag ganska nöjd med måste jag säga!
Jobbar kväll idag igen.. Får inte ut så mycket av dagen direkt, Mimmi skickade sms och frågade om vi skulle ses, typiskt! Det hade varit moosigt, men det är bara att ta sig i kragen och gå och jobba :)
I helgen är jag ledig, så skönt, jag som tänkte att jag skulle jobba, men så var ju inte fallet.. Skönt det! Ska på dop på lördag, lille Melker ska döpas.. Var hos dom i förra veckan och har är ju ett riktigt litet charmtroll! Mimmi ska sjunga och hennes kompis ska spela och sjunga i stämmor till, åhhh kommer bli så vackert, det blir vattenfast mascara alla gånger!! Så fort hon öppnar truten så börjar jag ju lipa! Hon är bara så duktig min Mimmi :)
Fick en inbjudan om att se på hokey hos rickard på fredag och kolla in hans nya lya han har flyttat till, får se hur det blir!! Var så länge sen vi sågs nu!

Här får ni en sneakpeak på mitt nya vardagsrum (dock inte klart ännu):

Före:
 


Efter







Kommentarer
Postat av: MOOSIE

FAAAAN VA SNYGGT DET VART. ETT HELT ANNAT RUM JU!! :D

2010-02-18 @ 20:25:53
URL: http://metrobloggen.se/mrauker
Postat av: Anna

Tack, vad glad jag blir!!! Jo är rätt nöjd fasen, en kan bara en vill :)

2010-02-18 @ 22:30:37
URL: http://annajigholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback