Träningvärk jovisst

Vaknade upp idag, jordens värk i svanken, träningsvärk i magen och vaderna.. Afro Power Dansen nigår gav vekligen resultat.. Men det är nog inget jag ska fortsätta med.. Hängde ju inte med ett dugg, så himla snabb takt och snabba byten i koregrafin..
Idag är jag ledig så himla skönt, ska till Rurrur och prattas lite :)
Fasen vad jag skanar att ha mina bilder i datorn, jag tycker ju att det är sååå roligt med bilder och att lägga till lite bilder till inläggen.. Får kirra det nån dag, fast datorn blir ju så seg tyvärr av alla mina miljoner bilder, Haha!!
Även fast det är men helvetesvecka så har jag tränat varje dag också, känner mig så otroligt pigg.. Vet inte var all energi kommer ifrån, så himla skööööönt!!

Hej frej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback