Träning var det här

Denna vecka har jag fasen varit rejäl än så länge måste jag säga,

Måndags: Spinning/styrka
Tisdag: Yoga
Onsdag: promenad 1timma
Imorgon (Torsdag) Ska jag prova på afro power dance..
Undra hur det går ja :) Hahaha..
Fredag är jag ledig, ska passa på att åka till faster en sväng då :)

Nästa vecka ligger jag väl som en soffpotatis och moffar i mig nåt gott till ett bra teveprogram, Hahahhaa


Afro Power Dance är den perfekta blandningen mellan träning och dans! Fötter som stampar, armar som sveper och rumpor som svänger till härliga trumrytmer. (ohhh my gooood, hahahahaaa)

Afro Power Dance - Afrikansk dansAfro Power Dance är ett danspass som upplevs som kraftfullt och frigörande för deltagaren - istället för trixiga steg eller komplicerad mekanisk koreografi. Den som dansar får all den glädje som dansen ger, men utan att träningseffekten går förlorad. Stora, fria, kraftfulla rörelser med låg tyngdpunkt i många repetitioner ger en skön flowkänsla och tuff fysisk träning. AfroPowerDance ger en fantastisk träning av kondition, styrka och rörlighet samtidigt som du blir avspänd, lugn och glad. (Ja a, det låter ju bra iaf :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback