Sommar och sol

Nu känns det att det var ett tag sen man var i Thailand även fast det bara var 1 vecka och 2 dagar sen vi kom hem.. Det var så himla underbart där.. Är helt insnöad på Thailand kan jag säga..
Igår var dennis här på beök, käkade lite och kollade på Thailandsbilder, sen kom Mimmi förbi, delade på en flaska vin och mös, på så sätt är det helt underbart att få vara hemma, när man får umgås med Moosen :) Hon sov över här och nu på morgonen har vi varit på stan, hittat lite lovande kanditater att ha på sig till kvällen och tagit en solning, känner mig så himla pigg och fräsch :)

Nere i Thailand fick jag ju jordens sommarkänslor, man bara var så lycklig, glad, tog dan som den kom, ska försöka att hålla i den känslar för den är så underbar! Varför är det så att man känner sig friare när det är sommar. Man behöver inte ha allt planerat, hux flux sitter man på nån mysig uteservering med en kall i handen. Jag ska trotsa vintern bäst jag kan, föröka få tillbaks de där härliga sommarkänslorna jag hade för några veckor sen. 

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback