Så glad att ha dig

Jahopp då var den lediga helgen över, snart ska jag bege mig till jobbet, jobber ju kväll idag.. Är bara ledig en lite fjuttig dag den här veckan :( Men men så är det! Tisdag är det ju yoga iaf och på torsdag kankse jag ska ut och hälsa på ann-sofie och lille Melker!

Det känns som om det var jättelänge sen vi var i Thailand nu.. fast det är mindre än 2 veckor sen vi kom hem.. Det bästa med att vara i Thailand var att jag fick umgås med min mangus i 3 hela veckor, så underbart.. Saknar det! Nu hinner man ju fasen inte umgås allt för mycket direkt..

     
     
          Jag har hittat den absolut bästa människan att dela mitt liv med


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Vore kul om du kommer på torsdag!! Det är underbart med semester då kan man njuta av varann massor!! Kram

2010-02-09 @ 19:23:14
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback