Mycke nu

Började skolan i Måndags.. Den dagen bestod mest av teori, anatomi, hudens och nagelns uppbyggnad, nagelsjukdomar, latinska namn och så vidare.. Det kändes att det var ett tag sen man gick i skolan kan jag säga.. Sen lärde vi oss att göra massagen till manikyren.. Igår fortsatte vi och lärde oss att göra en hel manikyr.. Gud jag ör så himla glad att jag började kursen till nagelterapeut, känns helt rätt, Det är ju något som jag länge velat göra!! Och hon som håller i kursen är så himla bra måste jag säga, väldigt duktig är hon..
Efter skolan igår åkte vi ut till köra Adam och Alex, tog en fika i solen, inte fel alls, mycket härligt!! Sen kom vi på att jag skulle ha gått på yoga, haha.. Fullt i huvudet kan jag säga!! På fredag ska vi kankse till dom, alex och jag ska dricka lite vinie!

Längtar tills nästa vecka när vi ska börja med förstärkning och förlängning med gelé, energin bara sprudlar!!

Kommentarer
Postat av: Becca

kikade in på naglar kul o se andras naglar o efter som min bästa vän utbildar i akzentz så passa de att kika in här :-)

2011-07-07 @ 17:31:31
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback