Going to work

Jahopp då var snart veckan av jobb över för er andra, men min börjar snart!
Har väl inte inte hänt allt för mycket den här veckan, träffade mimmi och bonnie i onsdags, fan så trist att man hinner ses så lite.. Blir iaf väldigt glad av att umgås med människor man tycker så mycket om!! Får väl se om vi får ihop nåt spontant på lördag kanske??! :/
Igår var vi och tittade på lägenhet, fan vi kommer aldrig hitta något vi vill ha, toaletten var aldelles för liten, fick ju fan cellskräck där inne och det gick inte att göra den större.. Jag vill bara flytta nuuuu, men det lär väl dröja innan vi, kräsna, som vi är hittar något som faller oss i smaken, det är ju alltid nåt som är fel på allt vi kollar på, haha!
Nu ska jag ta mig i kragen och sminka mig lite och knalla iväg till jobbet!!


Hittade x antal år gamla bilder, haha




Kommentarer
Postat av: moosen

så vackert haha:) gick vi i 7:an och 9:an kanske ? :P

2010-04-10 @ 12:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback