Sjuker

Ja ni märker väl att jag inte har haft så mycket tid att sitta framför datorn på sistone.. Har jobbat och jobbat typ.. Det enda som hinns med nu för tiden..!
Så har jag gått och blivit sjuk nu med.. Har ju kännt mig halvkrasslig en längre tid nu så det var väl bara en tidsfråga innan det bröt ut.. Snorig, ont i bihålor och spränghuvudvärk..!
Men men preppar mig med Ipren så då mår jag ju lite bra emellanåt..
Har haft tid att sitta framför datorn nu när jag är hemma iaf.. Har precis ordnat så jag ska börja handla med Aktier.. Spännande.. Tycker sånt är jättekul..Älskar att hålla på med pengar, Mohaha! Måste bara ta mig tiden att sätta mig in lite i allt som har med aktier och göra..! Hoppas det är nåt som kommer att gå vägen iaf..!
Ehh nu orkar jag inte mer! Ta hand om er

31/10-1/11 ska vi på spa. Den här gånger blir det Badhotellet i Tranås. Ska bli helt underbar. Det ser jag verkligen fram emot just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback