Satc the Movie 2

Åhhhh bästa nyheten idag...
Nu håller de på att spela in! Wiihhuuu


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Infon gick bra. Hade läst det mesta själv så var inte så mycket nytt för mig. Christian har ju noll koll men han litar ju på mig :) Vad är persilliade krydda? Aldrig hört det!

Jaha har palliativ vård börjat nu igen. Drick mycket kaffe så du håller dej vaken :) Gick första dagen på nya jobbet bra?? Åh en ny film!! Längtar tills den kommer!! Funderar på att hälsa på jobbet nästa vecka. Men inte måndagen för då slutar du tidigt :) kram banan!

2009-09-02 @ 12:03:55
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Dåligt med tid, det är så det e när man jobbar heltid :) Hur har du det annars på jobbet?? Det är kul med avvikelsegruppen. Jag hade först tänkt att komma i morron men nu har jag nog ändrat mig. Är så trött o seg så vill helst bara ligga i soffan Får se när det kan bli! Ska du ta vaccinet? Lise-lott ringde mej men ja tacka nej. Tror inte riktigt på sånt. Kram kram

2009-09-08 @ 19:32:11
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback