Börjar känna igen hur det var

Fy faaan jag har noll tid alltså.. Har inte suttit nånting vid datorn, välkommen tillbaka till 100% arbetstidslivet igen lilla Anna :) Phhhuuu... Är ju iaf ledig en dag denna vecka, på fredag.. får se om jag hinner uppdatera nåt då..
Har varit i skara hela helgen och sett när pappa kört race på "Kinnekulle ring"..! Sen var det party på Lördagen och jag har varit bakis i två dar.. Sen har jag bara jobbat, var på Speedway igår med efter jobbet.. Faan har blivit helt motorintresserad alltså.. Haha, nae inte så farligt..!
Men men nu måste jag hoppa in i duschen, ska träffa Mimmi sen som jag inte sett på så länge. Hon har ju varit på gotland och göttat sig.. 

            Så här känns allt i mitt liv just nu...
   
Aaaaahhhh måste ila iväg nu, orkar inte ila mer, vill bara stanna upp, andas..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback