Oj

Oj, jag fick just lite lust att blogga :) Det var länge sen.!
Idag har jag varit på stan med Mamma, Linda, Jakob och Faster.. Har inte varit på stan på skitlänge och typ inte shoppat nåt den här månan..
Så det blev ju litegranna fint som jag hittatde.. Annars rullar det på som vanligt..
Mimmi och jag ska snart gå och se Bröllopsfotografen.. Har längtat  som bara den efter att få se den.. Äntligen :) Wiiiieeee

 

Finstickad tröja med rosett från H&M
Leggings med dragkedja H&M
Vit mussig halsduk från Gina

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för senast :) Hoppas allt e bra med er o lillan?? Vad ska du göra i helgen då? Hälsa!Pussi

2009-10-22 @ 21:07:48
URL: http://alexandraamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback