Helluuuuu

Åhhh jag är så seeeg.. Är ledig i tre dar nu så det är ju skönt! Har lite ont i halsen med, som vanligt när vi ska åka iväg någonstanns..
Behöver verkligen komma iväg nu.. Känns som stt vi bara ses nån halvtimma om dan.. Han kommer hem, båda är trötta, vi sover.. Daaahhh hur kul är det på en skala..
Ska bli skönt att spendera hela helgen tillsammans nu..

I tisdags var vi och tog sprutan inför Thailand på Medicinskt Centrum. Har fasen fortfarande lite molande spänningar i armen.. Hon vi hade var så himla trevlig och tog sig verkligen tid för att prata och Magnus hade bråttom och var stressad eftersom han skulle tillbaka till jobbet så fort som möjlig.. Höll på att garva ihjäl mig när hon bara babblade på om allt möjligt och han tänkte bara: Är hon inte klar snart! 

Imorgon ska lilla daisy sova borta hos Mamma och Pappa.. Hoppas att det kommer gå bra, hon har ju blivit så himla busig och det är inte lätt att uppfostra en katt alltså.. Jag vill ju tex inte att hon ska vara på borden, Så jämt när vi äter mat eller nåt framför teven måste jag ta ner henne varje gång.. Efter typ 20 ggr fattar hon vinkeln men nästa gång det är dags för mat har hon glömt bort att hon inte ska vara där och man får göra hela proseduren igen.. Undra om det går att lära en katt eller om det är hopplöst.. Ska väl försöka ett tag till iafall..

                                   Mys
                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback