Fick gosa med Melker igår

Igår var jag och hälsade på Ann-sofie och lille Melker.. Han var ju bara för fin och söt.. Honom har ni verkligen lyckats med ;) Var så mysigt att få se det lilla tillskottet..
Kom på att jag inte tog några kort alls :( Jag som jämt har kameran redo ju.. Snor ett kort från Ann-sofies blogg :) 

När jag kom hem sen fick jag ryck och började städa, diska, bytte sängkläder.. Gjorde även farinkakaor och tryffelchokladgodis.. Slängde även in en fläskfilé i ugn och gjorde hasselbackspotatis till det..! Stor guldstjärna till mig, Mihahaha!

Helgen som gick jobbade jag ju fredags kväll och lördag dag.. Sen hade jag tagit semester på söndagen.. Så himla skööönt.. I lördags var vi hos Mamma, käkade gott och snackade skit..Sen vart det Palace för mig, Linda och Mimmi.. Riktigt kul :D



Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

oj va duktig du var när du kom hem. Det var så kul att träffa dej igår! vi får ses snart igen!

2009-10-27 @ 20:02:23
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback