Lite update

Igår var Ann-sofie och hälsade på på jobbet med lille Melker, lille charmtrollet där.. Han är verkligen så himla fin.. Man bara smälter när man ser på honom..!
Kul att höra Ann-sofies röst på jobbet, var ju inte igår direkt. Saknar henne ju!
Men den 7:e ska vi ju iallafall få ses igen! Det bli kuligt det :)

Igår bokade vi ju resan som sagt och jag var även hos Polisen och fixade ett nytt pass. Hon var så himla härlig hon som hjälpte mig. Man blir så glad när folk är trevliga och hjälpsamma mot en.

Har ju fått bil nu med för alla som tycker det är intressant, haha.. Så hilmla skönt.. Man känner sig verkligen friare måste jag säga..! Just nu är det Magnus som kör i bettan, Haha, den låter som värsta racerbilen när man gasar lite.. Mohahah!
Men men nu ska jag göra mig ordning lite och pallra mig iväg till jobbet, finns ju absolut inget roligare att göra en fredagkväll..


26/11 Högfjället
15/12 Prag
5/1 Thailand

Men det känns iaf sjuuukt skönt att ha så mycket att se fram emot

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Saknar dig med!! Men den 7:e ses vi ju igen :))) Man skulle köpa 2 paket för 100 kr va? Och det behövde inte vara jätte seriösa saker om jag fattade rätt. Nått annat skulle man inte ha med va?? Mitt minne e lite halv dåligt!!! kram

2009-11-21 @ 16:55:13
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback