Varit på IKEA

Nu har jag precis pratat med Bonnie i exakt 1tim och 2sekunder, haha.. Mycket att parata om ibland..
Hon gör mig så glad lilla pullan :)

Idag blev det en sväng på ikea med mammsen och Linda.. Mycket trevligt allt, älskar att åka dit..
Linda gick och stuffade omkring med stora magen, nu längar jag och dör snart av nyfikenhet på vad det är för en liten krabat i magen.. 
Hittade mycket fina saker.. Lite nya saker till hemmet blev det ju förståss och så blev det ju en liten sväng i klädaffärerna där jag hittade en sjal i jättefin aprikos färg och en skjorta till Magnus, då blir han glad..

Cubus 99:-


Imorgon är det jobb och kurs efter det som gäller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback