I´m to bad

Usch och fy jag har varit sämt på att blogga sista tiden.. Har bara nte haft tid.. I helgen grillade vi lite hos mig.. Efter det satt vi här och drack lite, sen blev det lite utgång.. Dagarna efter var jag helt död aöötså.. Har nog aldrig varit så trött.. Helt död.. Men men nu har jag fått lite krafter tillbaka.. Har shoppat en hel del somn jag måste lägga upp lite bilder på vartefter..
Idag har jag varit hos Thea Tandhälsa nu på morgonen för en undersökning.. Jätte-bra där, fräscha lokaler, jätte trevlig personal.. Hon jag hade var jätte bra, hon var så försiktig och noggrann.! Mycket prisvärt..! Mycket nöjd :)
Usch man kan ju undra vad som hänt med vädret.. så tråkigt när det regnar, buuuhhuu.. :(
Idag ska jag iallafall träffa Moosen och Lina en sväng, får se vad cvi hittar på.. Är ledig idag och imorgon.. Så skönt..!

Vårat lilla grillpartaj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback