The day så att säga

Usch inatt har jag sovit som en påse skit.. Låg vaken så länge, tillslut började fåglarna att kvittra och då var det nära på ett riktigt sammanbrott, jag skulle ju självklart börja 06.45 imorse också.. Ggggrrrrr så arg och förtvivlad... Helt otroligt, jämt när jag haft en dålig natt så tamefasen ska jag börja tidigt! Så är det alltid..Jag som tänker för mycket som vanligt..!

Visst är det vackert att vakna till härligt fågelkvitter men inte lika härligt att försöka somna till kan jag lova



Efter jobbet åkte jag och Magnus till jysk.. Köpte ett tält där för 7 pers, haha... Folk kommer ju garva ihäl sig när vi två kommer och slår upp värsta tältet.. Men det blir nice! Värsta bra.. Thihi..!

Så här ser det ut





Haha, jag och Magnus var och handla en sväng här nere i våran lilla affär och på vägen hem gick vi igen en liten lekpark i röda stan... Där fanns det en sån här snurra som man kan sitta på och ta fast på..
Haha, jag fick ryck och satte mig, Magnus snurrade och tog i som en bäng, faan vad kul det var, jag höll på att garva ihjäl mig.. Sen precis när han stannade snurran så skulle jag spring rakt fram, snacka om snurrigt i huvudet det var då.. Haha, värsta Wipeout tävlingen ju!!

Mupp 1:



Mupp 2:


Kommentarer
Postat av: Nina

Ni skulle ju kunna hyra ut ett rum i de där tältet ;D hehe

2009-05-12 @ 22:32:53
Postat av: Ann-sofie

Fint tält o fin bikini. Du lyckas då alltid :)

2009-05-13 @ 10:49:16
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback