Långhelgen, som dom dom så väl kallar den

Åhh vad jag har sovit gott inatt.. Men kanske lite för länge känns det som nu.. Blir ju bara segare av att sova..!
Långhelgen, som alla som är lediga kallar den har varit fartfylld..!
I Torsdags jobbade jag 7-12.. sen bar det iväg till Mamma och Pappas land.. Magnus skulle snickra ihop en veranda och den vart väldigt fin måste jag säga, han är så duktig..! Blev väldigt imponerad faktiskt..! Efter snickeriet grillade vi och sen vart det sängläge... Sen var det bara att börja snickra igen, kom inte hem förrens vid åtta på kvällen... Det är så skönt att vara ute på landet, slippa allt och inte bry sig om hur man ser ut eller nånting...! Me like :)

Sen var det Lördag- jobbade 7-12 sen var det dop vid kl14... Lille Colin skulle döpas och det var så fint.. Hans gudmor hade skivit en jättefin dikt och hade jag inte kämpat emot som en bäng så hade jag börjat tjuta..! Allt var lyckat..
Sen åkte vi hem och tog på oss lite andra kläder och begav oss till Sörpa igen.. Vi satt hos kula och drack litegranna... Sen skulle vi gå till Åcafet.. Usch, men som tur var var det fullt och vi gick hem till pata istället.. Gud han hade så fin lägenhet.. Very nice..!
Kom sen hem vid 2 och då var det bara att sussa på för det var ju upp och jobba kl. 12..!
Idag ska Moosen och jag gå till folkparken och dega.. Måste få lite färg på mg känner jag.. Usch hatar att vara så här blekfis...

Bye bye, over and out!

Veranda bygge
   
Maten.. Mmmm


         Dopet:
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback