Auutsschh vad har jag gjort?!

Åhh jag känner mig fasen som en pensionär nu alltså... Usch, jag är trött, har ont i huvudet, Ont i ryggen, axlar, nacke, bakom örat, smalbenet, halsen och icke att förglömma stortån.. Haha, vad är det för fel på mig?! Blläää ont i stort sätt överallt..!

Bajs



Aja nog om sånt nu, Imorgon ska jag träffa Alex och Colin.. Vi ska leta efter loppisfynd, Haha! Det blir nog trevligt..! Adam, Alex och lille Colin var ju här hos oss i Söndags på en fika och det var aldelles för länge sen vi såg dom så det var kul att träffs, det var på tiden allt :) Colin hade blivit så stor.. Nu behöver det inte dröja flera månader igen innan vi kan klämma in en liten fika!

Annars såg söndagen ut så här.. "Halvbakis i Parken"



Haha, kolla in mina ben ser väldigt långa och stooora ut!


På väg för att köpa glass


Vad lite glass kan göra

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Aj aj! Inte kul att ha ont lite här o var. Vet hur det e! Ses vi på jobbet i morron. Jag får för lite Anna tid :( kram

2009-05-20 @ 16:17:46
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback