Nu är det Fredaaaaagsmys, om det så är det sista jag gör..!

Då var det fredag och ledig helg.. Det tycker vi om.. Skönt skönt.. Håller på att tvättar och så har jag gjort pajer.. Mumsfillibabba :) Nästa helg jag jobbar har jag tagit semester... Så jäkla sköööönt..! Då blir jag ledig i 5 dar.. det är skönt :) Rickard kommer ju hem från Norge den helgen med så jag hoppas att kunna träffa honom litegrann, Har ju inte träffats sen i Januari Så det skulle vara kul att träffa dig Brothie :)
Nae nu sk ajg ta ut pajerna, öppna en flaska vin och bara mysa me den underbaraste!


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Vi ska oxå ha lite mysfredag dock utan vin :) Va tror du om lite grillning nästa helg eller är du upptagen nu när du har fått semester. :) Lördag skulle passa oss för jag jobbar kväll på fredag! kram

2009-05-29 @ 18:58:22
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Men umgås med honom. Det finns ju fler tillfällen dessutom blir det varmare ju längre vi väntar :)

2009-05-29 @ 19:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback