It took my breath away

Jahopp, då var det fredag och jag ska iväg och jobba kväll.. Men det är lite positivt eftersom det är mysfredag med Ann-sofie.. Det gör det hela genast mycket bättre!

Igår var jag och Magnus iväg och åkte i bilen och då var vi i krokarna där jag bodde förut, så vi åkte upp och jag har inte varit där sen vi flyttade för 2år sen.. Och det skulle jag aldrig ha gjort kan jag säga, Vi åkte uppåt och när jag såg mitt gamla hus så såg jag även våra katten Felix och Zimba sitta där på trappan, Och det var som om all luft gick ur mig, tårarna bara sprutade.. Jag kunde inte titta mer.. Det var så hemskt, saknar allt något så otroligt...

Det stället är ju mitt, där har jag sprungit omkring och lekt sen jag 5år och det kändes kostigt att förstå att några andra bor där nu och med mina katter.. Det blev så sant på något sätt när man verkligen såg allt igen.. 
Vill ha tillbaks huset och allt, kommer aldrig i hela mitt liv kunna hitta något så bra ställe som Granstorp.. Det är oslagbart och jag skulle ge vad som helst för att köpa huset..
Åhh kissarna, fy vad jag saknar dom.. Finner inga ord..



Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Men gumman då. Håll dig borta från dom trakterna i fortsättningen. Tack för trevlig mysfredag!! Kram

2009-05-08 @ 21:57:05
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback