Fått mycket gjort idag

Idag har jag verkligen var duktig.. Jag har styrt här i lägenheten som bara det, plockat, diskat, städat, tvättat, bakat och lagat mat.. Phhuuee.. Det var rätt mycket saker det.. Haha..
Nyss var jag nere i källarn och hämtade upp sommarskorna.. Åhh så ruligt.. Men herregud jag vill ha mer plats för jackor och allt... Hittade en vit vårjacka som jag hade helt glömt bort.. Det är så kul när det blir så, ska nog ha den imorgon tror jag!

Tro det eller ej men i detta lilla utrymmer fanns det 19 par skor.. Men det är trångt för dom stackarna

Här inne hade jag 21 par inknölade


Kommentarer
Postat av: Sanne - Just nu REA på bloggdesigner!

Rea på utvalda bloggdesigner just nu! Välkommen!

2009-05-15 @ 22:53:31
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback