Varit i affärer hela dan...

Dålig uppdatering av mig på sistone.. Beror dels på att jag inte velat varit hemma eftersom Magnus har varit i verkstaden varenda kväll i typ 2 veckor nu.. Jag kan bara inte vara hemma, usch det går bara inte... Sen beror det också på att jag inte haft några batterier i kameran, jag älskar ju bilder och tycker om att använda mig av färska bilder i bloggen..
Så se upp nu alla mina medmännorkor för nu har jag nya batterier i kameran.. Haha!
Idag har jag och Mamma varit iväg och köpt 1årspressenter åt Oscar och Gabriel.. Hoppas det blev bra.. Sen kom jag precis hem här och blev deprimerad övet att vara själv hemma.. Då ringde Bonnie som en räddare i nöden och frågade om jag ville med henne och titta i affärer.. Så jag följde glatt med :) Har nog varit i varenda affär i hela Norrköping idag känns det som.. Haha!

Saknar min Mimmi också, nu var det så länge sen..Hon skrev förut i sin blogg att hon saknade mig och minuterna innan kommenterade jag en bild på facebook där jag skrev att jag saknade henne.. Haha.. Läskigt..!
Så jag skulle allt få en STOR kram nästa gång vi ses och det ser jag fram emot!!

Några fynd jag hittade på Gina:


Jag har blivit så tokig i somriga, romantiska toppar.. Så fint!


Och marint, självklart hett i sommar !

Kommentarer
Postat av: moosie

jaaaa du ska få världens bamsekram!! fy fan nu saknar jag dig som ett djuur! tänker på dig <3

2009-03-27 @ 07:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback