Mycket gjort idag!

Var med Moosen på Fräcka förut, mycket prat och god fika!  Efter det gick vi till "Norrköpings Brud och Bal" och Mimmi provade världens vackraste balklänning, Passa dig perfekt.. Det var två år sen jag vad där inne och beställde balklänning, tiden går fort.. Hon som jobbar där kände igen mig och när jag och Magnus var där då för två år sen så trodde hon att vi skulle gifta oss, Haha.. Hon tyckte vi såg mycket äldre ut...
Hon frågade om vi fortfarande var tillsammans och om vi hade några planer på bröllop.. -Hehe, inte än..!
Efter den vistelsen gick vi hem till mig och åt mat från Spicey Hot som vi hade tagit med oss... Älskar maten där.. Mums mums...

Åkte även en liten sväng och handlade nyss, tog en sväng förbi Faster.. Där Oskie Boskie som vanligt blev på djävulshumör när han såg mig.. Mig ska han jämt nypa och ta jättehårt i ansiktet... 
Förstår inte vad jag har gjort som får han att göra så jämt, Haha.. Det är ju bara på mig han gör så också...

Har även plockat och fixat här hemma också.. Det är så skönt när man har gjort det.. Ibland kan jag bara titta på allt som ligger överallt och tänka: Jag orkar inte.. Så låter jag det va och så blir det ännu mera rörigt..!
Nu kom Älskligen hem från verkstaden, nu ska vi sätta oss i soffan och titta på Greys! :)

Pratade även med kära syster idag som vill att jag kommer på ljusparty till henna den 25:e...
Pratade även om att åka till henne och Christoffer i helgen på en fika.. Magnus har ju inte varit hemma hos dom i deras nya hus än!

Skönt att inte ha något planerat i helgen, fasen så dant, Brukar alltid ha något planerat men inte denna helg :) Skönt för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback