Maginfluensa och 15 timmars nattsömn....

Vaknade kl.02 igår natt och mådde så illa.. Sen satte det igång, Maginfluensan.. Finns det nåt hemskare?!


Fy jag hatar och spy.. Det värsta jag vet..

Så hela dan bara låg jag som en padda igår, satt inte ens vid datorn en enda gång igår, då är jag dålig ska ni veta, Haha..
Mår lite bättre nu men fortfarande ont i kroppen och när jag hosatar eller nyser så gör det förbskat ont i magen..
Så jävla träligt att vara sjuk nu igen, blir ingen kul lön nästa gång:(
Jag åker fasen jämt på alla sjukdomar.. Blev ju smittad av Theo som spydde rakt ut över matbordet när jag var där..
Mamma, Faster och Oscar har också varit sjuka..
Men nu känner jag mig bättre iallafall.. så himla skönt, bara jag slutat spy så är jag nöjd.. 
Inatt har jag sovit över 15timmar.. skönt var det allt.. Haha 

Pratade nyss med Ann-sofie som också haft maginfluensan, andra gången vi blir sjuka samtidigt, sist var vi ju sjuka när jag hade haft min 20-årsfest.. Haha, dom på jobbet tycker väl att det är konstigt att vi blir sjuka samtidigt jämt..
Men iallafall, Ann-sofie skulle bara ringa och höra hur jag mådde och göra mig lite glad.. Så söt är hon! Jag blir ju jämt glad av att prata med dig :)
Saknar ju dig nu när jag jobbar så lite :(

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Tack vännen!! Jag blir också glad av att prata med dej därför jag ringde!! Syns på fredag!!!

2009-03-10 @ 15:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback