Bullfest Bullfest hela dan

Oj vad dagen har känts lång när man har gått upp tidigt på sin lediga dag..
Vilken mysig efter middag/kväll vi har haft! Bullbakning och Greys...
Magnus och jag fick ju som sagt ryck här på eftermiddagen och började baka bullar, några med kanel, några med kardemumma och några med vanilj och dom blev så smarriga vill jag lova.. Inte alls torra utan smaskiga och fluffiga..!








Efter det tvingade jag Magnus att ställa upp och få en ansiksmask lagd..

Ansiktsmasken gjorde jag själv och bestod av:

¤ Avokado
¤ Honung
¤ Banan
¤ Lite Eucerin Ansiktskräm




Denna mask är för personer med torr hy!
Jag trodde att det skulle bli härligt med lite ansiktsmask men det kändes faktiskt inte så fräscht måste jag erkänna..
Såg ut som om någon hade spytt på oss och det hela slutade med att vi började kleta smörjan på varann och vi fick hoppa in i duschen! Haha
Men huden känns väldigt mjuk, så den verkar bra iallafalll...





                                   Inte riktigt så mycket lyxkänla av
hemmagjord ansiktsmask som jag trodde!

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Haha va störda ni e. Men det ser kul ut iallafall!!

2009-03-03 @ 11:50:29
Postat av: Angelica

ja fy tusan för den damen..hehe;)..jo jag var ute i lördags..Vi får ta och bestämma en dag vi kanske kan fika och prata lite... Festar du mkt då?..får ta en kväll snart:P...Puss och kram

2009-03-03 @ 13:28:01
URL: http://angelica88.blogg.se/
Postat av: moosie

hahaah va söta ni är :D ni sysselsätter er iaf :D

2009-03-03 @ 19:42:41
URL: http://metrobloggen.se/mrauker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback